Z0 15 oktober 15:00 -19.00 uur : afsluiting residency periode Lokalen Lichtenvoorde
































Hierbij nodig ik u allen uit om op zo 15 oktober samen met mij officieel mijn residency periode
in Lokalen Lichtenvoorde af te sluiten.
Na twee jaar wat meer in de luwte te hebben gewerkt zie ik dit moment als startpunt om mij weer opnieuw te presenteren aan het publiek.

Tijdens mijn residency  bezin ik mij op mijn gemaakte werk van het afgelopen jaar en vandaaruit ga ik op zoek naar  verbreding en verdieping . Tevens wil ik onderzoeken of ik een beeldende  samenhang kan vinden tussen mijn tekenwerk en mijn videocollages.

Groeten en tot snel

Heleen Simons





Datum: zo 15 oktober 16:00 uur en 19:00 uur
Adres: Lokalen Lichtenvoorde
Frans Halsstraat 35.  7131VT Lichtenvoorde

Reacties

Populaire posts